Blogg = dagbok?

Är en blogg en slags dagbok? Ja, i sen dagbok får man ju faktiskt skriva precis vad man vill, både vad man gjort i skolan idag, och vad man tycker om det och det. Hädanefter ska jag nog skriva lite mer vad jag tycker om saker.

Jag och Sofia hade världens seriösaste samtal om barnuppfostran i fredags. Tänkte nog ta upp det lite imorgon.
Ska kanske förresten spela badminton med Anna och co imorgon eller onsdag, och jag ska visa mina skills! Var så jävla längesen...

Nu blir det My namne is Earl, sen Scrubs.. Måndagar = TVnöje till 100%, men det e också den enda dagen då det är det minsta nöje på TV.

CIAO :*

HAHA JAG ÄLSKAR CRABMAN, by the way!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oooh jag vill också spela badminton!!! :(

2009-04-07 @ 17:00:45
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: moa



lägg upp bilder på skorna och klänningen då heläg =(

2009-04-07 @ 20:07:55
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: ja.. DU VET VEM !

jävla luder som inte svarar mig.

2009-04-07 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback