Crushs och att pressa sig

Jag var nyss och handlade pesto m.m på Lidl av en jääättteeesöööööt kille! Han var nog yngre än mig.. Men gud vad söt han var.

Jag har ingen som jag har riktigt någon crush på just nu faktiskt.. Eller jo, förra sommarens tar väl vid så fort denna sommaren kommer, men där vill jag bara veta om det finns en chans eller ej. Annars kan det va, och då vet jag det, pallar inte slösa bort en sommar till! ><

Igår morse kl 8 var jag ute o skulle springa den där vanliga rundan på 2 varv, 2,4 km. Efter ett varv hade jag blodsmak i munnen o var tvungen att kuta in och dricka. Tur man har joggingspåret genom trädgården.
Sen sårades min stolthet dödligt så jag skulle banne mig springa ett varv till. Efter ett halft fick jag gå i 200 meter, sen sa jag "okej, mamma o pappa dör om jag inte springer ända till huset". Så det fick jag ju göra.

Sen låg jag på badrumsgolvet i en kvart och visste inte om jag höll på att kvävas eller kräkas, jag mådde så fruktansvärt dåligt. Usch..., snubblade in i duschen och fick stå dubbelvikt typ i 20 min innan jag sakta började på bättre. Sen mådde jag plötsligt bra, ku nde t..o.m. cykla halvmilen till skolan fast Erica tittade snett på mig. Usch. Imorgon gäller samma igen. Eight o'clock AM. Tror jag har förkylning eller nåt på G? Eftersom jag går i shorts en hel mulen skoldag i april? Ja, så är det nog.

Lips of an Angel - Hinder

Kommentarer
Postat av: MOA

gammal låt :O och du e klen :P

2009-04-22 @ 20:36:14
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: haha ja precis, lite sorgligt nästan!

2009-04-22 @ 21:02:22
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är så härlig att lyssna på när du berättar om dina lite smått "galna" påhitt. Seriöst Lois, ta det lite lugnt i fortsättningen...;) Det är meningen att man ska mjukstarta och jobba sig uppåt, inte sikta på toppen med en gång. :)

2009-04-23 @ 09:34:11
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback