Invasion corrupt

Jaha då var jag tillbaka hemma! Glömde nämna innan att kl 5:30 ringde mitt alarm imorse, för att jag skulle ut och springa. Tror ni jag gjorde det? Nej. Inte förrän 5:45 ;) Jajemen! 2,4 km innan kl 6 på morgonen, det måste vara nöjdhetsrekord från min sida. Sedan lovade jag mig själv att iaf få lov att ta bussen till skolan. Gjorde jag det? Nej.... benen bar knappt i duschen men efter en stärkande portion havregrynsgröt så bar de! Iväg! Jag cyklade faktiskt de 6 km till skolan =) Hade någon fjantig övningslektion men det var i alla fall rätt intressanta saker. Samt min trollsländebesatte lärare är himla kul.

Dessvärre började det regna när jag skulle hem! Såklart. Skulle inte cyklat ju, men vafan, spara 50 spänn är väl inte så dumt? På tal om pengar så insåg jag igår att jag har Skopunkten och massa andra affärer en kvart från mig, uppe i Flygstaden. Trodde man fick ta buss men nej? Så jag passade på att shoppa skor! 299kr styck, 3 för 2, alltså 600 spänn för dessa tre läckerbitarna! Me happy! 
 

Så nu sitter jag på Tradera och försöker komma över en Life Of Brian-film. Eller hur är den så sjukligt bra?!  Visst, den påminner mig om en väldigt speciell kväll för ett par år sedan. Men! Jag älskar den! Speciellt Messias-delen när han där sitter i en grop. Ni som sett den - you must love it?
"Kan ni inte förstå, jag är inte Messias!!!"
"Bara den äkta Messias skulle förneka det! WOOOOO" *jubel jubel* 
"Okej okej! Isåfall är jag Messias!!!
"HAN ÄR MESSIAS *ÄNNU MER JUBEL & HALLELUJA*"

Haha bäst när gubben bara ser allt folk o slutar hoppa i 1,45 min. i YouTube-klippet. Yes, nu är jag ännu mer säker på att jag måste buda hem den. Eller om någon har den i DVD att sälja?

Nu ska jag i alla fall läsa ut min älskade bok! Jag hade bara lektion 8-10 idag, men tack vare att jag sprang i morse känner jag inte att jag behöver göra mer idag.. Förresten är det ju skitväder. Ska bara gå till ICA och köpa en mozarella sen, och äta den hel! Mums!

BTW, igårkväll när jag låg och läste så kom myrorna förbi en och en typ varje sekund, så det blev en hel del dödsfall som jag smulade ner på golvet. När jag 5 timmar senare skulle resa mig så ligger typ 50 myror i en jävla hög på golvet, tänk att man kan pricka så rätt så många ggr! Sen satte jag för övrigt foten i det och nu ser huset ut som en uppgrävd kyrkogård, men det hör inte hit.

Joe Roth - here I come!





Kommentarer
Postat av: moa

hahahahaha städa bort myrorna för fan! och fortfarande klänningen -.-

2009-04-08 @ 13:39:41
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback