Kina chino!

Så kom duschen tillslut, som jag "väntat" på hela dagen, och nu är jag stressad istället eftersom jag insett att mitt hår går åt helvete om det inte får lufttorka i en timme varje gång. Så undrar hur många timmar i mitt liv som kommer slösas bort för att mitt hår måste lufttorka? D.v.s, visst, jag behöver inte sitta still en timme bara för att håret ska torka, men jag kommer alltid få duscha en timme innan jag egentligen kunde gjort det, eller iaf 55 min, om jag nu skulle föna det. 4 timmar i veckan, 52 veckor om året. = ca 200 timmar om året. i 65 år till. 200 x 65. = 13000 med min snabba huvudräkning. 13 tusen timmar ska jag spendera till att gå runt o vifta på huvudet och krama upp håret. Ska jag räkna ut vad det blir i dygn? Eller hur många gånger på Tivoli det motsvarar?!

Det var inte det jag skulle säga :) Jag ska ut med Sofia till Hampan eller något ikväll. The Sounds spelar ju, och jag e lite tjurig över att det inte blev av.. Först skulle typ jag och 20 av mina kompisar dit, Moa skulle testa Tivoli för första ggn eftersom hon skulle smita in via Sounds 13-årsgräns. Men, nä. Pengar o.s.v.

Som sagt. Det var inte det jag skulle snacka om heller. Jag vill använda mina chinos i stan för första ggn idag! MEN: de är beiga och det passar inte med svart skinnjacka (eller?) så då ville jag ha min nya älskade jeansjacka, storlek 158 från H&Ms barnavdelning :P... Men det e för kallt, för vi ska sitta på uteserveringen! Så det får nog bli jeans.. Och skinnjacka. Men har jag den svarta skinnjackan så kan jag inte ha min nya marockanska bruna skinnväska jag köpte på Teneriffa. För svart skinn till brunt skinn... = nä.  Sååååå... Leva eller inte leva? D.v.s. frysa ihjäl eller ej? Känner mig klen idag, legat ute i bikini och stekt ju.. Vill inte frysa :(

Men... ölen värmer väl?


Kommentarer
Postat av: moa

jag vill ha ett par chinos! men tror ja skulle se tjock ut i dem =( vrf passar inte skinnjacka tilldet? :S synd att det inte blev tivoli du! men lika bra jobbade ju ändå idag :S

2009-04-04 @ 18:08:51
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback