Kratta & grilla

Hej folk!

Idag är en ny dag, och jag har varit väldigt effektiv! Började med att jag samlade upp stora grenar från hela gräsmattan, för att sedan kunna klippa gräset. Så klippte jag gräset. Bara dessa två saker tog en timme typ. Gräsklipparen var så seg att jag hade inte kunnat klippa av min lilltå även om jag körde i 100 km/h x@ men jag körde på, och blev till sist klar! Och då skulle hela gräsmattan krattas igen. Sen samlade jag upp gräset o en massa löv. Fan vad varm jag var sen, men kände mig nyttig o duktig :) Svettig och nöjd. Svettig MEN nöjd.


Nu har jag suttit o läst första kapitlet i Renewable Energy-boken som jag äntligen tagit tag i att beställa, typ när halva kursen är klar.. Lönt... Usch, är det något jag inte kan något om så är det förnybar energi. Don't get it?

Nu kommer väl snart Erica, efter att ha spenderat natten hemma i Lerum.. Jag hittade en engångsgrill från förra sommaren, tänkte testa den idag och se om jag kan få grillat min laxbit :):) Sen måste jag testa vattenpipan inför helgen, för när den förra kolen var ett år gammal så tog det typ tre kvart att få fyr på jävelen, och det jag har nu är väl typ 3/4 år nu. Jaja, vi får se.

Iaf färdigstekt för idag, fan vad solen har tagit! Nu längtar jag bara till Kick off-personalfesten på Skansen som förhoppningsvis är i slutet av maj! Vet redan exakt vad jag ska ha på mig o hur jag ska/vill se ut. Om det sen blir så återstår att se.

Have it :) 


Ett par bilder från utsikten i stugan, som jag tog i helgen

Kommentarer
Postat av: MOA

najs bild lolls!

2009-04-20 @ 17:23:24
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback