Massa massa och sommarklänning!

Jag har så mycket att skriva, och så mycket göra, så jag vet inte var jag ska börja!!

Okej, jag och Sofia åkte till stan igår, jag onykter eftersom jag druckit Martini hemma innan. Och när vi möts på busshållplatsen upptäcker jag att Sofia också är onykter för hon har druckit vin. Haha :D Jag älskar oss!

Väl i stan inser vi att det är fullt med folk på hampan, så Sosso säger "Lollo, om vi vill bli fulla så kan vi gå till GP och dricka stark starköl!" Det är nämligen så att de har 7,5% starköl, Three Hearts, på Gyllene prag.. 50 kr. Så vi gick dit och drog ett par såna! Samt köpte extra som jag smugglade in på Tivoli via min väska. träffade även Nille på GP! Trevligt!

Sen stämplade vi in på Tivoli vid kvart i 12 efter att ha stått i kö skitlänge?! Det var längesen det var kö alltså.. Men ja, så jobbade Elvira, Lillis lillebror Anton var där och fiskade brudar, Jonas var där, samt Marcus och Friberg och Jonne, Joel, Lukas, Alex och Maja m.fl. Och jag träffade Malin! Från Svalöv!  Hon var skitrolig! Hon som Robin typ var "kär" i ett tag...

Sen så dansade vi loss totalt de efterföljande timmarna och mina nya skor, plana dock, verkade inte alls töjas som jag trodde. De snarare krympte och blev ännu mer försmå än vad de redan var. Sen slutade det med att Sofia blev extremt upprörd efter en väldigt rasistisk kommentar och var tvungen att gå ut från Tivoli och ville aldrig mer komma tillbaka och hon hatade alla människor.

Så vi skulle gå till bussen, som vi självklart missat. Så vi fick gå hem,. Betona GÅ, det tog lite mer än en timme, jag var hemma kl 4.:20 efter att ha sovit på Sofias hallgolv en stund först. Med Sofia bredvid.
Hur tror ni mina fötter såg ut och kändes när jag kom hem? Det var I-L-L-A.

Vaknade typ kl 10 idag, som vanligt skallebank, dricker ett glas vatten så att skallebanken slutar men magen börjar bubbla istället. Lägger typ död i nån timme och tänker att jag aldrig mer ska dricka röka eller svära. Sen ringer Anne och jag har lovat att gå med henne och Emma ut och gå 10 km-rundan i Pålsjö skog!

Så det blev till att ta bilen dit och sedan gå en låång härlig solig promenad, tog strax under 2 timmar. Det var så jävla skönt! Gick i shorts och linne hela tiden! Och massa vitsippor överallt! Detta borde bli en bakistradition!

Men som sagt.. Mina fötter... De mådde ju inte bra efter en mils promenad i ännu ett par helt nya ingådda skor..  En nagel (på den fule tån (bredvid stortån, mina såna är sjukt fula)) är helt öm och det känns som om man kan dra av den. Tror t.o.m. den börjar bli varig också :/ Och sen har jag en fet blåsa på lilltån och en på stortån och sen på varje häl förstås.

Varför berättar jag detta? Jo, för det är ikväll jag planerat att festa hela veckan liksom.. Men nu kommer jag knappt i några skor för att blåsorna är i vägen och tån är så jävla öm att jag vill gråta! Men nu ska jag träffa Susanne, Jonas, Marcus m.fl på Tivoli, så det blir Elvira och jag som drar ut :D Vi ska ha sommarklänningar och dricka rosévin hemma hos henne, samt äta pesto och mozarella och lyssna på gamla godingar som bara hon o jag älskar :D Vent på mig, No limit och annat gött! Åh, nu ska det plötsligt bli jättekul! Woho!

Kommentarer
Postat av: moa

jag vill inte läsa om variga tår heläg, det e äckligt =( ha kul ikv medans jag sitter hemma och ugglar framför robinson -.-

2009-04-04 @ 18:15:02
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tänkte exakt samma sak som dig imorse när jag låg och halvkramade toastolen "aldrig mer sprit"

det har jag sagt hela dagen också och jag är seriöst. ALDRIG MER! :p

2009-04-05 @ 00:52:44
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback