Mossa och vind

Godmorgon! Vaknade redan runt 7 imorse! Självklart låg jag kvar och plötsligt var klockan 9:30, och då låg jag med huvudet  på golvet och resten av kroppen upp i sängen, och benen mot väggen. På mage.. Snacka om morgonstretching!

Nu har jag lovat mamma att rensa mossa på taket eftersom jag faktiskt inte har NÅGRA planer alls för idag, och det är så skönt!! Men tyvärr blåser det rätt mycket och är lite småkallt, så det blir inte till att sitta i bikini på taket idag inte.

Ni vet väl att det var sista dagen att söka till Högskolan igår? Sofia hade självklart dragit ut på det (som allt annat) till sista dagen. Och lustigt nog funkade inte hennes konto, så hon fick panik och mailade studera.nu o.s.v. Vet faktiskt inte hur det gick för henne, men.... Gör det i tid nästa gång?!
Förresten, tveka inte att sök inte till högskolan bara för att ni saknar något enstaka ämne i behörighet! Själv hade jag inte läst Fysik A och jag kom in ändå?

Längtar till helgen! LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: musslan

Sv: och när hade du tänkt ställa dig framför min kamera ?



snackat med sofia om gröningen ? :)

2009-04-16 @ 12:03:00
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: MOA

det hade bvart grymmt illa om det var han :o nej men det var han typ halvskalliga "nysvensken"

2009-04-16 @ 18:40:25
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Det var underbart på Skånes Djupark! I loved it!

2009-04-16 @ 19:29:12
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback