One more thing

Ja och för övrigt, Sofia säger att (fan vad hon säger mycket!) det är underbart att vara bortbjuden på typ kalas, dop , födelsedagar o.s.v. när man är bakis, och man får äta hur mycket som helst.. Så det ser jag verkligen fram emot att testa på, för imorgon har min fasters man hyrt restaurangen som man byggt vid Kullens fyr, typ ovanför vattnet.. jag fattar ingenting, men det ska bli spännande att se! Så kl 14:00 ska jag vara vaken och pigg och uppklädd och pratglad och på Kullaberg. Fan vad jag ska kränga.

Vad i helvete har hänt med Swebus Express busspriser?!?!?! Asså jag får ALLTID betala 45 kr mellan HBG och Halmstad. Nu kostar det plötsligt 76 kr? Om man inte bokar såhär 2 veckor i förväg?! Det är ju helt sjukt! Så ofta som jag åker där så kommer det göra stor skillnad faktiskt! Och inte nån förvarning har man fått. Jävla skit, så nu får jag väl åka via Båstad och Ängelholm med buss hädanefter.


Nu måste jag:
¤ Boka buss till Halmstad imorgon
¤ Köpa en kursbok till Renewable Energy kursen som hålls på engelska. Usch
¤ Räkna ut om det är lönt att köpa abbonemangskort i Halmstad denna månanden också. Palla........ Men det är det antagligen inte eftersom jag har lov nästnästa vecka! Då ska jag nog kolla film med Emil. Det var längesen :)
¤ Duscha
¤ Äta, jag höll i min grötskål innan idag, hela armen vibrerade seriöst. Fan vad svag jag varit.. Vätskebrist, någon?

Och det är lördagkväll. Menmen, Elvira och jag är taggade nu! Woho!

+ att Nic Schröder var på Circus igår! Och jag och Robin har fortfarande inte fått vår film som vi gjorde när vi hade Nic i Filmkunskap X@ Undrar om han kände igen mig igår. Tror det för han tittade lite. Hade jag varit fullare hade jag börjat tjata om filmen som sist. Haha som sist ja, när jag dansade på baren och någon drar mig i byxbenet och det är Nic. Han bara "dansa riktigt bra så ska jag se till du får bra betyg i Filmkunskap!" Haha och vi fick faktiskt MVG :D Såååå... ;)

Nä ta tag i (under)livet kanske!

Ha en härlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback