.png

Hallo!

Today has been a hard day! Inte!

Jo, som ni kanske ser har jag ändrat designen ännu mer. Och som ni kanske också ser så passar inte Headern riktigt in i bakgrunden (och för er som inte såg det, DET VAR INGET! :)), men jag tänker inte sitta till halv 4 inatt och trixa med det idag också. Nix pix.  Har även fått ändrat lite teckensnitt. Säg till om nåt borde ändras, t.ex att texten är för liten eller så?
Måste även tipsa att för er som ska spara headern i photoshop, spara i .png eller annat format! Kvalitén blir så mycket bättre än .jpg och sånt. Ja, jag kanske är efter. Varsågod för tipset ändå ><.

Som sagt! Härlig dag! Trots min sena läggdax inatt så var jag uppe med tuppen kl 10 och vid halv 1 var jag och Sofia fullrustade med picknick och Daisy för att ta bilen ut till Grahamsläge?, Grytabodarna?, Gravaliden, även kallat Vikingastrand, nedanför Pålsjö skog och bort mot Sofiero. Solen strålade och jag gick bara i tröja. Hur skönt som helst!

Sofia hade det lite värre med hunden när vi skulle sätta oss och fika. Hunden tappade konstant sitt slemmiga grisöra ner i sanden, och skulle absolut äta det ändå, vilket Sosso tyckte var en dålig idé. Sen fick So sig också ett rejält sandbad, samt sandblandat dregel överallt. Jag satt nån meter bort, utan räckhåll för hunden, njöt av solen och mitt te som jag faktiskt hade mjölk till den här gången, i en enliters plastpåse. Det gick rätt bra! Mjölkglasyr!

När vi avslutat festmåltiden och sparkat lite upphittad boll samt undrat vad för räliga fiskar det egentligen bor i Öresund, vars skelett flyter upp på Vikingstrand, så tog vi bilen till ICA Hamilton. Sofia köpte en Ben&Jerrys WISH, den runda typ GB-glassen, och jag köpte den nya Magnus Temptation. Sen blev det Norra hamnen. Same bench as always.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback