Tålös och ledig

Gomorron gomorron!
Känns som om kl är 4 på natten och jag inte sovit på 5 dygn.

Jag är i alla fall hemma i Helsingborg nu, efter världens segaste solcells-laboration på 4 timmar i skolan, ingen utrustning funkade, lärarna sa "asså jag fattar inte varför vi gör detta egentligen" och de stackars utbytesstudenterna blev bortglömde hela tiden då lärarna förklarade på svenska, så jag fick fungera som tolk, och ändå förstod de utländska mer av laborationen än vad jag någonsin kommer göra!

Efter skolan gick jag till stan med all min packning, lade mig i ett solarium, och kommer efter 3 min fram till att fläkten inte funkar. Där hade jag pungat ut 50 spänn, då ska jag fan ligga i grillen i de 25 min. också! Så så blev det. Men fy fan vad obehagligt det var. Ni kan ju gissa hur fräscht det var i solariet när jag reste mig. och hur fräsch JAG var som skulle sen sitta på en packad Swebus i en timme.. Men det fick gå, och faktiskt var det inte alls lika packat, knappast som på Swebussarna mot Oslo och Stockholm, som hade typ 2 extrabussar var!

Nåja, min variga tå, ni vet.. Som fått stå ut med mina för trånga skor hela veckan.. jag skulle klippa den eftersom jag ska/skulle (?) ha öppna sandaler ikväll... Och.. ut rinner typ en halv dl gul vätska, som var UNDER nageln... Så tånageln sitter inte fast mer än precis vid roten. Fattar ni vad äckligt det är? Tänk om nån råkar trampa på mig ikväll, vilket garanterat kommer hända? Uuue!! Gåshud bara vid tanken!

Ja, så vi får se om det blir öppen tå eller sluten tå ikväll. Sofia och jag ska iaf förfesta hemma hos Isa som gamla tider, fast jag aldrig varit i hennes lägenhet innan.. Ska bli mycket spännande! Sen ska jag ju dock sitta i en bil i 4 h på väg till mormor imorgon, så man kanske skulle fundera på att må bra. Men nä! Ikväll ska vi ha det roligt!

Nu är jag i alla fall ledig till nästnästa tisdag, 21 april! GLAAAAAAD, JA!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: moa

lollo sluta vara glad=( du borde vara glad åt mig ist jag kommer tjäna massa pengar medans du latar dig! fatta många jobb timmar jag fick idag! hehe det e najs! ha öppen tå är nog bäst för tån så den inte får klaustrofobi ;)

2009-04-09 @ 18:45:56
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Snövit

Du har alltid problem med dina eller fötter eller nåt sånt! Jäkla problem-fot! Puss

2009-04-10 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback