Underbar dag!

Jag har cyklat sammanlagt 2,4 mil idag! Det började med att jag och Sofia cyklade till Norra hamnen och åt brunch på Espresso house, varsin stor smarrig Kyckling-baconmacka, samt juice och iste. Och satt och försökte hitta vilka killar som var vår "typ" vilket inte gick så bra då alla killar som passerade var under 10 eller över 50. Gick isåfall bättre igår när vi körde hem från Laröd.
 

Sen gick vi en sväng i stan innan det var dax att köra hem, Sofia stack till jobbet och jag spenderade något timme i bikini på baksidan såklart.

Runt halv 5 cyklade jag mot Eneborg för att hälsa på min kompis Anne samt sambon Myran.. Där låg vi i hennes säng och snackade skit.., förlåt, info ! Storslagna planer hon har för den lägenheten. Hon ska borra ett fett jävla hål i väggen där hon ska ha bardisk, så att man kan stå där samtidigt som man kan kolla på TV. Sa någon fest där sen?

Vid halv 7 åkte jag vidare och styrde lillebrors herrcykel (yes, jag är steril nu. inga dyra preventivmedel för min skull, nej!) mot Isas och Marcus lägenhet på Tågaborg. Hämtade min bortsupna väst och satt och snackade om allt möjligt skit i nån timme. Det behövdes :)

Imorgon ska jag äta glass i Norra hamnen med Anne och Emma, och på fredag så ska jag, Sosso och Isa preliminärt grilla på Gröningen!!

Ja, jag har varit på bra humör idag. 3 bästisar på en dag får man vara tacksam för! Love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men den finns i landskrona också.

Så får väll gå där ett år ^^

2009-04-15 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback