Valborg!


Halloj alla!

Igår tillbringade jag dagen vid samma sjö som förra veckan, och vi håvade i Tor sjön precis som förra onsdagen. Jag hade på mig vadar byxor, såna höga hängslebyxor med inbyggda stövlar. Såg ut att vara 30 cm djupt i sjön men sjönk fan ner med typ hela benet och det blev baksug! Vakuum! Det var obehagligt! Och självklart läckte de sen också...

Men vi hittade iaf en del intressanta djur, bl.a. små små små röda bollar "kärleksbollar" som vi kallade dom, som var typ 1 mm i diameter, som bara åkte runt runt runt i burken. Jag försöker googla dem men har inget svenskt namn.. Men de var väldigt söta iaf!


Sedan körde vi till skolan igen och jag cyklade hem som en gaaalning för att hinna med Swebussen till HBG, och jag hann t.o.m. äta nudlar!

Var hemma 20:00. Åt middag, betalade räkningar och sen gick jag och Sofia ut och gick i 2 härliga svala timmar. Niklas cyklade förresten förbi oss. Min puls var inte att leka med minuterna efter det..

 höhöh
 På vår gård. Japanska körsbärsträd i full blom! Det du Anna!
  En jättestruts landade i HBG city igårkväll!

Sen kom jag hem och satt inne på Facebook. Då ser jag att min drömman från Båstad ska till Lund imorgon.. Jävlar! En sån chans kan jag ju inte låta glida mig ur händerna? Eller kan jag?
Jag drömde förresten att han o jag träffades i en stor simbassäng under ytan, men vi kunde ändå prata.. Och jag hade bikiniöverdel, men ingen underdel för den hade åkt UPP (??) när jag dök i... Och jag hade vääärldens största bush. Sen spillde han lingon under min arm? Hmm..

Iaf.. Är han i Lund så måste jag se till att han iaf ser mig. Vid rätt tillfälle kanske jag kan säga hej... Vid rättare tillfälle kanske jag kan fråga hur det var i Sälen.. Vid ännu mer rätt tillfälle kanske jag frågar var han ska göra ikväll... Och i värsta fall så säger jag "ja, men du kan sova hos mig inatt :D, här är min adress!!". Det vore ju inte första gången.. Och sist kom han inte :P

Hur som helst. We fore see om det blir Lund! Ska ringa Sosso nu.
Kl 7 är det iaf grillning o förfest i Lillis kolonistuga. Sen ska So o jag cykla till stan o möta upp de andra = AUSGANG!!

Ha en härlig Valborg!

Majbål by Annika Ahnlund.

Kommentarer
Postat av: MOA

"gillar inte"

2009-04-30 @ 11:09:21
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback