1st Monki's in Malmoe





Idag har varit en uuuunderbar dag :) Började med två något trötta men lediga och rika flickor, cykel till Båstad station, ersättningsbuss till Helsingborg och vidare mot storstan; MALMÖ.








Zara

Zara

Monki

Monki (+ en svart likadan)

Monki (samma modell, 3 färger)

Hårband H&M

Gina Tricot






För övrigt... Jag är glad :) Men det var tungt att bära på kan jag allt säga.  Nu ska jag gå 4 rundor i hamnen med Moa för jag vet inte vad jag ska ha på mig om jag bara för välja en sak för en runda. See ya!










Kommentarer
Postat av: MOA

monki<3 vrf blir du så jävla snygg i byxorna -.- jag ser tjock ut i dem =(

2009-08-07 @ 22:04:38
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback