A difference




Detta är vad jag sysslar med om dagarna.  Ibland undrar jag om jag är anställd enbart för att Moa förmodligen inte skulle gå till arbetet om inte jag var där ;)





Men nu är jag ledig i 2 härliga dagar! Redan nu på eftermiddagen satt jag ute o slurpade i mig ett par soltimmar innan jag vandrade med hunden tvärs genom Båstad.
Imorgon vankas strandpingis och strand och sand och sol och bad med Moa. På fredag drar vi till Malmö o skjooooppaaar^^ åååååååååååh jag vill bara till Zara!! Allt snyggt jag ser på bilder kommer alltid från Zara. jag kommer bli SÅ besviken säkert. Jag vill ha en paljettväst! Och röda Converse! Och en galaklänning! Och en cocktailklänninh! Och liiite lite lite (lite) till.. Varför jobbar man om inte för att shoppa upp allt man tjänat?

Senaste halvtimmen har jag suttit och asgarvat åt Amanda Berg och Fredrik Strebel. Ni ser nedan varför.






Sedan har jag lite lustigheter från Nya Zeeland-familjen. Vår kära extrapappa i Hawaii-blommor i mitten, och hans far, Gremlings, som jag äntligen funnit en helt sjuuukt bra bild på! Hahahahaah coolaste gubben ever! Han satt o slurpade i sig en hel burk musslor med bara händerna på en kväll. Vi andra hade inte en chans.

 


WHAT'S THE DIFFERENT?






Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, den kvällen kommer jag ihåg! Ena stunden var det fullt med musslor... sen slurp var de borta!! :O

2009-08-06 @ 17:04:18
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback