Lägenhetsmys










Detta fotot är tagit för typ 10 minuter sen. Jag och Emelie myser nuduschade med mozarella, vaniljte och våra Nalle Puh pyjamaser. Idag har det varit full rulle i lägenheten, men det ser bättre ut för varje timme! Idag ska jag sova i min säng för första gången! Så spännande..

Imorgon börjar skolan igen.. Är väldigt spänd, men ska bli himla kul att träffa alla. Har saknat Anna och Erica jättemycket... och de andra också förstås.. Så nu ska jag föna håret och krypa till kojs och hoppas att Emelie sitter vid min sängkant och sjunger Fairytale tills jag somnar ;) GODNATT!


Ps Jag ska på fika"date" på fredag :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

håller tummar och tår inför fredag xD

2009-08-31 @ 23:34:29
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback