Pepesavslutningen ♥





Kanske bästa kvällen på hela sommaren =)


Förfest med Sofia delight i lusthuset i stugan.. Vi skulle blanda dirnkar men satt mest och geggade med 20 olika spritsorter i ett glas typ.. Men det var väldigt mysigt, vattenpipan åkte också fram men jag tåler fan inte sånt längre. Blö!

Lite fler bilder efter en uppdatering av detta inlägg.



Plattade och lockade håret för att kompensera för alla ggr jag aldrig pallar göra nåt... Blev bra, men tog en jävla tid.. eller nåt.. Typ 3 kvart kanske :P

 




 




Hade min nya klänning från H&M =).. Tyvärr var den liiite kortare än jag trott men som tur var så kunde jag ha mina nya lackleggings under samt att jag fick låna svarta skor av Sofia.  Tipp, topp!











Förutom att en av våra två cider blev stulna redan vid Statoil när vi skulle köpa cigg, så gick nerfärden utan några värre skandaler.. Sen drog vi in på Pepes och efter 1 min så ropade ett gäng killar och några tjejer på oss och det visade sig vara en väldigt bra idé att sätta sig med dem! De var väldigt trevliga allihop, vi körde olika namnlekar för att försöka komma på  varandras för- och efternamn. Mina ledtrådar var kanske lite väl lätta. "Tänk på ett sorts vin, typ Rosénvin".. Men sen hängde vi med Andreas och Thomas resten av kvällen, och vissa hade väl det mysigare än andra.. Jag inräknad där. Men sen kommer min gamla/nuvarande stora kärlek och "förstör" allt. På 5 sekunder gick jag från att bete mig som världens nykäraste person till att sitta 2 meter bort med ryggen mot honom. 

Men vad fan gör man när en man varit kär i i två år utan att ens utbytt en ord, plötsligt snackar med en (visst, det var jag som gick fram tillslut, men..) och blir viskad om... Då släpper man allt annat. Men å andra sidan vill man inte slösa bort ett ragg som för en gångs skull både var singel, hetero, intresserad av mig, snygg OCH trevlig som fan! Så nu ska vi ta en fika på fredag i alla fall. En fika, liksom, det kan väl inte skada någon?


Eller?




Hursomhelst, efteråt dansade jag och Sofia bugg med några andra trevliga killar, sen fick vi skjuts hem av... dam-ta-ta... EDGAR!  XD

 

 

 

 UPPDATERING numero 2!


Hittade hemsidan där han mystiska fotografen lagt upp sina bilder från sommaren i Båstad; Brassevecka m.m, samt finalen i lördags =)

Jag, Edgar och Sofia ;)









DJ:n Matt Joko e snygg ;)






Kommentarer
Postat av: emzz

du är så söt så man får hål i tänderna!

2009-08-31 @ 16:15:31
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: mussel fr[n montenegro

ooh s[ snygg du e min k'ra krabba ! love you, and miss you ! jag har planer f;resten.. kontaktar dig n'r jag e hemma in sweeeeden !kyss och kl;s

2009-09-01 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback