Planer smids, sprids och skingras




Hey hey på yeeeer!

Det blir fanimej aldrig som man tänkt sig. Då det idag är enda dagen som jag kan gå ut på 2 veckor, (nej, jag ska plötsligt inte jobba i restaurangen imorgon. De hittade någon annan :(... ) så tänkte jag dra till Pepes Bodega och LOFT som slagit sig samman ikväll. Hittar man nån som vill gå med? Nej. Kaaaanske vill Charlotta med, vi som varit där de senaste söndagarna o haft skitkul. Men hon jobbar ju på Diggiloo-föreställningen till typ 12. Kul?  Pepes stänger ju 2 :( Menmen, vem vet, kanske hittar jag någon senare. Först ska mamma och jag på Diggiloo iaf!



Från i torsdags när mamma o jag vinade på Sand och lyssnade på konserten.  Scenens baksida i bakgrunden.




När vi gick neråt hamnen blev himlen plötsligt väldigt mörk..






Igår hamnade jag på Diggiloo ändå, fast jag ska dit med mamma ikväll. De är ju braa! Mycket folk. Moa o jag höll värmen. Klapp klapp dans dans plocka äpplen! Brolle snygg, Brolle snygg!
 




För övrigt, ja, vad händer? Sofie och Sanne har fått en lägenhet i Halmstad!! Fett stor tycker jag, helt perfekt med nära till skolan. Så nu har jag också mailat Stena Fastigheter med hopp om att de erbjuder mig och Emelie typ grannlägenheten. Fatta skönt att inte ens behöver ta på sig ytterskor för att hälsa på. Så vi väntar på svaret och tackar på förhand!

Nu ska här grillas och imorgon är jag lediiiig. Underbart!! Nu blev jag plötsligt jättefest sugen :(((((




Pussyeyes




Kommentarer
Postat av: MOA

Brolle<'3

2009-08-02 @ 00:25:17
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är bäst babe!

Hoppas att vi får en lägenhet nääääääära! :D

2009-08-02 @ 13:16:48
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var sjukt mycket folk kan jag meddela :P

2009-08-03 @ 20:07:54
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback