Digg & tagg!




Hej hooooooop!

Ännu en jobbedag har nu förflytit... Schemat för nästa vecka är aningen softare, 3 dagars jobb eftersom det sen blir full schå i helgen där.. Cocktail-avslutningsfest hos Sosso & Lajna på fredag, sen middag/utgång hos Isa på lördag. Fett nice, nu minns man vad man saknar med HBG! Borde fan komma hem snart.. Ett tag iaf.

Det blev som sades Diggiloo med mamma i lördagskväll. Lika bra som vanligt! C'mon baby light my fire (The Doors) och Barbara Ann (The Beach Boys) är numera på allas läppar. Yes. Brolle ÄR eldig!
 


   


SEN KAN VI KONSTATERA ATT JAG HADE RÄÄÄÄÄTTT TRIST

Charlotta ringde iofs senare och erbjöd sig att gå ut nånstans med mig. Men då var kl 0:30, jag var klar och färdig kl 23:00 så man kan säga att jag.. tappat stinget, under den tiden. Trots Right Round i blodet och Kahlua i öronen.



Igår var jag alltså ledig och inte bakis, men som vanligt hann jag inte vila upp mig. Moa ringde och skulle nödvändigtvis göra något. Hrmpf sa jag, och så fick hon som hon ville. Igen.

Vi gick till Continental och fikade, inte fy skam då alla roliga folk från sommaren var där! Nä, långt ifrån. Men tillräckligt för att jag kommer hänga där betydligt oftare, ännu en plats där jag måste vara, överallt-hela-tiden, för att inte missa något. Nu har jag även fått denna magnifika idé att införskaffa en fågelkikare. Man får ju passa på när man bor i himlen, jag kan fan sitta hemma och se vilka som är på ICA, på Continental, på Pizzeria Picasso och i festlokalen på Hotel Skansen. Dumt, korkat, idiotiskt och crazy insane att inte utnyttja!


Sedan skulle jag och Danne presentera den välomtalade Tarravägen för Moa. Spännande som alltid! Vi nådde toppen. Vi träffade de smutsiga barnen.  Vi tog oss in i övergivna ladan. Vi trallade på Barbara Ann. Jag trivdes! Ba ba ba ba..

 
   




Moa hittade diverse läckerheter som hon tog hem och skulle ha i trädgården, men först efter att de lackats rosa. Typ.

Senare på kvällen stack jag ner till Moa och Cumilla och kollade på Children of the Corn för att bearbeta våra skräckupplevelser från dagar uppe på åsen. Nu är det jag och pappa - ensamma i en vecka. Tjoho! på torsdag ska det bli sol ändå och då är jag ledig så då kommer jag ha fullt upp kan man säga.


Hav det fedt!

Kommentarer
Postat av: MOA

ba-ba-ba-ba-ba-barbra annnnnn ! Yopu got me rocking and rolling lalallala

2009-08-04 @ 10:44:23
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

jaaa hänka till indien när vi båda pluggat klart :D:D:D:D

2009-08-04 @ 22:33:11
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback