Vi ÄGER!





Fast nä...  men vi hyr :) Här går det undan! I torsdags pratade jag med mäklaren (??) från Halmstad. Samma kväll kom Emelie upp till Båstad. Vi satt på Sand på kvällen och drack vin och myste.  Kl 12 dagen efter är vi i Halmstad och tittar på lägenhet. Kl 13 skriver vi på kontraktet och får nycklarna. 
Sa jag att det går undan?  






Så nu är jag och Emelie numera lägenhetshyrare på Andersberg i Halmstad! En trea på 92 kvadratmeter med en jättelitet sovrum som antagligen jag ska ha, ett jättevardagsrum och en lagom andra sovrum. Köket är rymligt och fint det med, likaså toaletten. Så nu har vi fullt upp med att försöka tigga till oss saker så att vi iaf lyckas fylla ut det någorlunda. Som tur är så är det ju fint med mycket öppen yta också :)

Det bästa av allt är att Sanne och Sofie har lägenheten ovanpå med precis samma planlösning. Kulkulkul!! Nu återstår att se när vi har tid att flytta in, jag har 3 jobbedagar kvar denna veckan, så kanske blir det i helgen, eller nästa helg. Ska bli så himla roligt att inreda!! Indiskt tema it is :)     Ni ska få följa utvecklingen, jag lovar!







Kommentarer
Postat av: emzz

spännande :D

2009-08-16 @ 22:13:01
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: MOA

indiskt<3 I'll help you!

2009-08-16 @ 23:07:13
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

It's you and me babe!

2009-08-17 @ 01:09:35
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback