Ett virrvarr




Jag vill åka skidor!! Bli väl skidresa i januari som förra året.... Hade det så himla härligt då, men detta året blir det väl även pojkvänner till de medföljande (utom jag och Sofia då som är De Eviga Singlarna)

Jag är så stressad, så stressad.... Jag måste packa och köpa saker till nya lägenheten, Emelie är så himla duktig och snäll och har fixat så mycket (FÖRLÅT!! Har knappt hunnit bli glad över detta men jag är jätteglad, bara så du vet!! <3), och här sitter jag så stressad inför allt så jag vet inte var jag ska börja! Jag måste packa inför flytt på fredag, måste duscha, måste börja plugga kemi, måste beställa kemiböcker, måste anmäla mig till repetitionerna och Streetdancen i Halmstad, jag måste hitta en sån fantastiskt sjukt underfuckingbar tröja som i inlägget under (jag är helt förälskad, skulle ge 2000 för en likadan), måste banta ner brösten några cm för att komma i klänningen inför söndag personalfest, jag måste komma på nåt annat att ha på mig än det jag tänkt för det ser ut som om jag ska på begravning, jag måste .... jag måste!

Det är bartömning på Pepes lördagen den 29de! Vem kommer?

Hade tänkt fira nyår i typ Sälen detta året, kanske med Charlotta, men nu när det trots alla tveksamheter blir av att Lina flyttar till Berlin så ska vi åka ner dit över nyår. Det blir roligt :)


Kan vi inte bara dra ihop ett FETEGÄNG och bara dra!? Österrike? Frankrike?



 





För övrigt har jag och Moa gjort ett gipsavtryck av mitt bröst idag. Förklaring kommer med bildbevis, men jag kan säga att vi pratat om det länge men när det väl kom till kritan så var det ganska PINIT att sitta där o blotta sig medan Moa varsamt lade gipsbindor på min boppe.... menmen, resultatet gillar vi! Sen var Moa och klippte sig (lugg, jättefint :) och sen åkte vi och gymmade. Väldigt duktiga med andra ord!





Nu blir det nån jävla film! Ensam i stugan SUGER :(


Sensuella Isabella är bäst just nu ;)
Samt Don't Stop Believin' - Journey







Kommentarer
Postat av: MOA

jag vill också åka skidor =(

2009-08-19 @ 22:38:58
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

ja i jämförelse med det andra sser det sjukt stort ut :P



du ska se klänningen på-.- inte lika fin då -.-

2009-08-20 @ 09:36:45
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

den låten med journey är skit bra :P

VARFÖR avtryck av bröstet? ^^

2009-08-24 @ 00:49:15
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

glöm inte att andas din stressade människa. sen vill vi se bilder på lägenheten! :P



haha ja vissa människor är rätt roliga :P

2009-08-25 @ 12:12:57
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback