100 ping




SÅJJAAA, några juleklappar är till ända! Danne o jag köper ihop, kan då inte han fan köpa till männen? De som är jobbigast ju. Mamma och mormor ELLER farmor är avklarat, vet inte vem av dem jag ska ge det till. Men som vanligt tog pengarna slut för att jag köpte massa saker till mig själv. Inte bra att vara ledig, då gör man bara av med pengar. SUUUUUUG....

Nu är det iaf lite snö i Halmstad =) Typ en halv dm eller nåt men huvudsaken är att det är vitt? Denna veckan är så jävla seg! På fredag ska jag dock spela badminton. Lo vs Tommen. 

På söndag är det julmiddag på jobbet :D Thomas och jag ska dit (vem tackar nej till gratis mat? och gratis Moa?) och på dagen är kallbadhuset öppet med jacuzzi och havsbad för den som vill, eller om man vill åka skridskor. Jag vill göra båda!!! Får se vad vi bestämmer oss för. Mysigt ska det bli =)
Tyvärr har jag dock lektion på måndagen sen så det blir tillbaka till Halmstad på kvällen. Så jävla gött att ta bilen så man slipper passa sista tåget en söndag.

Klockan är 7 men jag funderar på att cykla genom snön och träna... Skaman skaman skaman? Vad kommer jag annars göra? Facebook, någon!?


PS1: Jag pratade med Sosso i 2 h, 19 min och 46 sek igår. VAAAARMT i örat.
PS2: Jag klarade den omöjliga tentan i organisk kemi! Läraren sänkte G-gränsen från 50 till 45. Jag fick 45 xD




"När barn föds så gråter dom för att dom inte känner igen sig" Axel 6 år



Kommentarer
Postat av: Moa

jag kommer så vara 3:dje hjulet på söndag tills cum kmr :P bara så du vet ;) och återigen grattis till lyckad(?) tenta :P

2009-12-16 @ 20:07:27
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

du cyklar fan inte när det är snö ute kvinna!

Jag såg en som cyklade i snön imorse och blev irriterad över att det finns puckon som cyklar när det är snö och halt ute :P

2009-12-17 @ 20:58:03
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback