france made




Igår var tanken att vi hela familjen + mormor skulle till Halmstad för att kolla på min lägenhet o.s.v men jag blev övergiven då mormor inte ville se lägenheten eftersom hon sett den på bild. De drog till Väla istället :(.

Men jag åkte med pappa till Båstad, tog tåget därifrån till Halmstad, tog en snabb vända till lägenheten för att vattna o hämta småplock innan jag stack hem till Thomas för kärt återseende. Vi dumpade hans gran i havet, åt sushi och kollade på tv om djuphavsfiske. Och skrattade oavbrutet hela kvällen känns det som.






Imorse väcktes vi av hans arga chef som sa att han inte alls det började kl 12 utan 10! Så han fick brått o jag fick NOT! Ha, jag gick in till stan istället, köpte dock inget. Ringde även The Tivoli och fick veta att de hade en mobil som överensstämde med min beskrivning. Så när jag kom hem åkte pappa och jag och hämtade den. Underbart, min älskade lilla mobil! Och The Tivoli-personalen var sjuuuuuukt trevlig, både idag och på juldagen-natten. Det tackar vi för :D

Nu ska jag ut o traska med Sofia, får se om vi kan stämma in en sushiträff med Isa imorgon också. Sedan borde man plugga......................... Jävlar!

OCH VAD HÄNDER PÅ NYÅR FOLK? Jag börjar få lite PANIC!




Kommentarer
Postat av: Moa

nyår=tivoli :)



du hade sjukt mkt tur med mobilen! :P

2009-12-28 @ 18:04:23
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Snyggingen nummer 1

Ang. nyår...:P

Du kan ju alltid ta dig ner till Åkarp och vara med mig och mitt "gäng"...;P

2009-12-30 @ 12:38:28
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback