good HT09




Heeeeej! Idag är en bra dag =)

Vi gick äntligen finally igenom begripliga saker i skolan, och vid 14:15 stod jag och en tant utanför vaccinationsenheten i stan. På 1 min kom det 6 tanter till och vi stod och tjattrade och jag fick anstränga mig för att inse att jag inte var 75+ som de.. Men fan vad kul jag hade.

Där stod vi och bankade på dörren och var sura för att vi iaf inte fick komma in o sätta oss och vänta, fast vi visste ju att de inte öpnnade förrän kl 15. Tillslut öppnade de om vi lovade att hålla oss lugna och komma ihåg våra köplatser själva (jag var tvåa ;) och fick förbli det, tur att gamlingar är så ärliga... idag var de iaf!)

Där satt jag o lyssnade på tjattret i 3 kvart och fick berätta en hel del om mig själv och alla pladdrade på o en liten stum tant  i en hörna fick luft ifrån nåt ibland o ropade "ääärrr deeettt tjagg snaaartrtt.... ?"
"-NAAAAAAAAAJ DE E DE INTE! Först e det hon, sen hon sen hon sen hon sen hon (o.s.v.)...... SEEEEEEN  E DE DEEUU skarru se! Om du håller dig vaken tills dess HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE"
typ.. Men jag fick min lilla spruta så småningom, i vänster arm (jag fick välja :D).

Sen gick jag och syndade, d.v.s. lämnade tillbaka en använd tröja. Jag hade den på mig i fredags kväll när vi var ute och när vi kom hem på natten insåg jag att jag glömt klippa av lappen. Morgonen därpå insåg jag även att jag var ful igår och inte trivdes alls i tröjan. MEN SER MAN PÅ, det luktar gott och är inte skrynklig eller någonting!
Och tror ni inte jag fick lämna tebax den ;) jojomen, my luckydaytoday!

Sen var det hem och tvätta och skriva klart mina två labbrapporter, och så blev det :D Nu sitter jag här, färdig med allt viktigt :D Pyttelite öm i armen men annars mår jag som en nötkärna!

Jahaaaa och gudarna vet vad jag ska göra nu.. Plugga lite till när man ändå är igång? Eller se Ullared kanske? Jag vill också rida om Ullared!








Kommentarer
Postat av: emzz

lollo, lollo, lollo... vad ska man säga? det krävs DIG för att göra ngt sånt :)

2009-12-07 @ 22:39:02
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: MOA

haha sån jäkla tur med tröjan :P jag hade aldrig vågat! jag vill till ullared!! får typ shopping behov när jag ser det programmet! haha

2009-12-07 @ 22:44:39
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback