mango steady





Jag har ju glömt att presentera mina 3 nya familjemedlemmar! (Olof) Palme har ni kanske redan hört om, min lilla palm. Men hans umgängeskrets har utökats och numera hyser jag även (Anna) Lind och (John F) Kennedy.

Fröken Lind (OBS ej att förväxlas med fröken Lindhe!) växer som en gammal dörr, knakar. Så nu har jag tillsatt en värmande lampa för de mörka timmarna på dygnet. Hon vänder sig efter lampan på typ en halvtimme som ni ser på bilderna. Första bilden är hon (tjejen är den rosa förstås) vänd bort fram lampan men så fort jag satte på den så...




I tur och ordning presenterar jag: Lind, Kennedy och Palme!






Och här är även mitt nya halsband från Lindex! Har letat efter ett liknande skitlänge och detta var både tjock och billigt (99:-) så det e nice :) Blomman är dock avtagbar och tillfällig.







HÅNGEL


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: fuselage betyder flygkropp, väldigt användbart? nej!

Jag vill göra den i framtiden! Dock vill jag ha tecten på hindi och jag hittar inte en enda indier som kan översätta det! Så om du träffar någon be den översätta "evenutally" åt mig! ;)

2009-12-07 @ 22:41:42
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback