molymod bet



Är det inte jul snart? =)

VAFAN, är det JUL snart? Jag har inte köpt en enda julklapp. Jävla skit! Åååhhhhh fast jag har ju iofs rätt mycket tid till att göra det.. Men gäller att hoppa av tummen och ta sig an cykeln istället. Det gäller även att välja rätt dag, sån där fantasirik dag när allting känns perfekt till alla!

Igår var det skola, solning, data, träning.. Idag labbar jag mellan 13 och 18!!!!, är det ens lagligt?! Vetefan asså?

Vad farao köper man till en farmor, en mormor, en morbror, en lillebror, en mamma och en pappa? Funderar på att köpa Armani Code till Danne.. Den är ju så jäääääävla god! Jag har den på min halsduk och är i himlen hela dagarna!




Tredje generationen julklappar!




Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.

2009-12-09 @ 13:08:21
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu ska jag sova.

Imorgon ska jag sova och äta lussebullar samt tvätta då förstås.

En gubbe på 50 plus frågade om jag var tvättad och ren FÖR nu kom han minsann och da! (detta hände alltså när jag gick från bussen och hem)

så snabbt har jag nog aldrig gått hem innan vill jag lova dig!

2009-12-13 @ 03:00:27
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback