pilot xylene



Hej hopp! Julen är över och mitt ben blöder. Fan det rimmade inte. Men det var faktiskt inte meningen att det skulle göra det.

Okej, julafton var jättemysig, tillbringades hemma med familjen o mormor, farmor o morbror. Det blev Kalle Anka, massa massa julmat, julklappsutdelning och sedan TP (vilket lag Da&Lo sög på. Det tog oss ca 10 min att klura ut ifall fladdermusen är ett däggdjur. Men vi fick iaf rätt tillslut... Det som räknas?)








Juldagen var vi ute och gick längs nya strandpromenaden här i HBG. Trots ösregn.. På kvällen blev det middag hemma innan jag begav mig till Sofia med gott vin. Därifrån rullade vi sedan ner till The Tivoli fär vi träffade Anne o co, Moa o co och många många fler. Jag hade sjuuuuuuuuuuukt kul!! Tills jag hämtade ut väskan ur garderoben vid halv 5 och upptäckte att mobilen inte var i väskan. Och det var inte det att jag inte hittade den. Denna gången FANNS den verkligen inte där! Så det var inte världens muntraste människor som traskade till bussen o åkte hemåt, men det fick gå.









Morgonen efter spärrade jag mobilsimkortet efter att än en gång fyrtrippelkollat att mobilen verkligen inte låg i väskan och i jackfickan. Sedan åkte farmor, mormor och jag ner till stan o skulle shoppa. Inte min grej att annandagshoppa, jag drog igenom hela stan på 20 min o hittade bara en tröja. På kvällen var vi hos kusiner på Tågaborg. Mysigt mysigt!









Kommentarer
Postat av: MOA

ni var hell spårlöst försvunna på tivoli ju!! =(

2009-12-28 @ 18:03:24
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback