seut jing




SÅDAAARRJJAAA! Då var årets sista tenta avklarad, eller "avklarad" eller hur man ska sä! Igår var jag 100% säker på att jag skulle få IG. Idag är jag visserligen bara 85% säker, men det betyder också att det gick aningen bättrenän jag vågat hoppas. Jag kommer inte få 3 poäng, jag kommer få minst 30! Godkänt är ju dock 50 men ändå. Allt är bättre än 3 p. Och framför allt mindre piniiiit!


Herrejössenamn vad svinigt kallt det är. När jag cyklade hemifrån halv 9 var det 5 minus ute och jag äger ingen tjock jacka asså. Nu är det bara 1 minus, men ser också att det börjar komma liide lide moln som pryder den annars klarblå skyn, kan det betyda SNÖ IKVÄLL KANSKE!?

Nu ska jag i alla fall in till stan och shoppa. Eventuellt en klänning på Gina som jag kan ha på fredag när vi ska ut o fira Emelie här i Halmstad.. Fan vad taggade vi är! Sen blir det Helsingborg över natten, mamma fyller år och vi ska ut och käka. Tandläkaren väntar imorgon! Eventuellt vaccin med..  Sen blir det tillbaka till Halmstad och eventuellt bio.    :)



Grattis mams!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback