wish house




Hej vänner! Nej jag är inte död.. Jag har bara skaffat ett liv - plugg mys plugg. Det är livet!

Jag kom hem från HBG i torsdags och i fredags var det till att börja nya kursen i kemi, den djävligaste av de djävliga. Biokemi... T.o.m värre än organiska kemin men det undrar jag för den kursen made me sick!

I fredags var jag och Emelie så seeeega, jag sov max 3 h den natten och hade inte lust att gå ut.. Men efter en timmes sömn och några sura uppstötningar så slängde Emelie och jag på oss kläder och traskade upp till Sanne och Sofie för förfest. Senare drog vi in till stan, stämplade in på Mårtensson och Emelie och jag var även på The Corner och drack cider och snackade innan vi mötte upp S&S igen och dansade på en upphöjning o puttade ner alla som försökte komma upp ;)

På vägen hem drogs jag och Emelie till människor som hade McDonaldspåsar och tillslut fick vi napp och fick dela på en cheeseburgare. Det var eventuellt det godaste jag någonsin ätit för vi var så sjukligt hungriga just då! Så denna trevliga herre fick sedan skjuts hem på min cykel innan vi lämnade honom och stack hem och spelade spel till kl 5 :) Så det var en rätt lugn men kul kväll!

Lördagen mådde man rätt bra, jag pluggade och sedan stack vi och handlade på City gross, Emelie och jag. 300 spänn för mat. Shit pommes! På kvällen gjorde vi Pasta carbonara och såg på först Djävulen bär Prada och sedan Hairspray =)

Idag är det träning och eventuellt solning då jag är typ GENOMSKINLIG känns det som. Sen är det ny vecka men finns alltid något att se fram emot :)


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback