E-t at the same time




Då var det ledighetsdag # 2. Och fy tjyyvens vad trist det är! I alla fall när vädret suger. Igår var jag ute o gick med Danne och Picasso på dagen, sen stack vi ut o shoppade med resten av familjen, jag köpte "hög"klackade skor för 125 fucking spänn! Jag kommer aaaaldrig kunna gå i dem. Men bra att ha, typ man kan ju fotas stillastående i dem eller nåt?

Sen stack jag, Moa, Danne och Camilla till stranden vid 9-tiden. Vi spelade volleyboll, strandpingis x 4 samt sköt tennisbollar ut i havet som Moa fick simma ut o hämta. Sen badade vi i kolsvart vatten med skithöga vågor, skitkul! Sen smög vi in på de becksvarta tennisbanorna och skulle spela tennis. hahaha man såg inte ett skit.. men hade varit kul att testa på riktigt någon gång!

Idag ska jag till Halmstad senare med hela familjen. Min morbror ska hälsa på en bekant från Småland och vi andra ska shoppashoppa :D Halmstad e fett bra på shopping vetni =)

Idag börjar Brasseveckan här i Båstad, håller på till söndag. Imorgon börjar HBG-festivalen hemma i Helsingborg. I helgen är det även Hamnfest i Torekov och Hantverksmässa här i Båstad. Fan! Men jag tror det får bli Brassekväll på stranden ikväll, Pa ska lära oss att slå på afrikanska trummor :D Imorgon blir det HBG, och festival i dagarna tre, fredagen blir det extra röj, precis som förra året då jag cyklade till stan med ett rått ägg i min tyg väska. Och det var inte helt när jag kom fram kan jag säga.
Sen får det bli Båstad igen på söndag morgon. Fan vad sliten man kommer va.. Jaja, men jag är SÅ sugen på 1st monkey in space på Pepes igen, det var galet i söndags ju! Risken är bara att man inte kommer in då det är 22, men de kollade ju inte leg sist och det var minst en sjuttonåring där!

Hoppas på bättre väder nästa vecka alltså... Jag jobbar typ 2 dagar, onsdag och någon mer, sen behöver jag verkligen sola. Känner mig så blek nu...



Fan värda 100 spänn eller? Men sjukt vingliga, kanske bara på mig?



De här ville jag SÅÅÅÅÅÅ ha, men fanns bara i 39-or kvar, de hade tydligen varit jättepoppis (350 spänn!!!)
FUCK


Solnedgången igårkväll  =)


Glada var vi!


Nu Halmstad!


P&K lovers!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback