Famousisar!




Kevin Borg, Sara Lövgren. Brolle Jr. Lotta Engberg. Prinsessan Madeleine.

Vill dom att man ska behandla dem som vem som helst eller? Moa och jag är sjukt bra på det i alla fall! Kanske beror på att vi först efter 10 min inser vem det var vi log mot och släppte förbi i trappan. Tyyyckte väl jag sett henne förr. I Svensk Damtidning kanske?

PÅ SÖNDAG ska jag jobba i restaurangen!!!! Fick jag reda på nyss. Det ska bli så sjuukt läskigt! Jag ska ta Angelicas brunch-pass mellan 8-17 och bära tallrikar. Visst, jag känner ju redan många i restaurangen, och alla känner säkert igen mig, men fan! Det känns som om de andra kommer tänka typ "jaha, ska hon börja här nu.. tror hon att hon e nåt bara för det?".. Men, vadå :( förlåt mig då! Ska bli jävligt spännande. Kul om jag tappar en tallrik i huvudet på någon. Tjoho!

Nu har jag bokat platser till mig och mamma och nån mer (??) till Diggiloo på lördag. Var där förra året, sjukt bra var det :)  Men vi ska ner en sväng nu och lyssna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback