Galaklänningar!




Jaha jaha! Förutom årets höjdpunkt nästa lördag (kräftskiva!) så blir årets höjdpunkt #2 (kanske t.o.m. delad förstaplats) PERSONALFEST Á LA SKANSEN nästnästa söndag, 23 augusti. Då ska vi tydligen medtaga badkläder, oömma kläder samt kläder för galamiddag.

Galamiddag!?

På skojs skull googlade och Traderade jag lite klänningar. This is what I found!

Underbar klänning! Stl 44 - se mått!              Låg frakt!

**jätte snygg blommig/tyll klänning/fest size M** gul

Retro 50 tal pinup rockabilly klänning, SMALL/Medium

Retro 40s, 50s Rockabilly Pinup Nautical sailor klänning

MIN FAVORIT! (ovan)




Retro 50 tal pinup rockabilly klänning, **one size**

Typ som musslans :]



Vad tycker ni? Asså, gala och gala liksom, tror inte folk kommer ha balklänningar med släp på sig precis.. Men kan tänka mig att ha på mig alla dessa =)

Frågan e vilka oömma kläder jag ska ha!??!?!



Haha!



Kommentarer
Postat av: MOA

go sailor! oömmakläder= mjukisbyxor :D:D:D:D

2009-07-29 @ 23:09:32
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: emzz

den vita va snygg!! :)

2009-07-29 @ 23:16:05
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Riktigt snygga klänningar. Mina två favoriter var den sista som liknade musslans...:P Och så den som även var din favorit! Skitsnygga! :D

2009-07-30 @ 12:00:56
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: mussel

hahahah när ja läste "typ som musslans" så sa ja de högt för mig själv med ett smaaaajl och underbett.."som musslans hehe...: )"

2009-07-31 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback