Jobb & Perlino




J a   t a c k


..är typ vad mitt liv består av!

Jobbade fredag (11-19), lördag och söndag (14-20). För övrigt har veckan varit himmelsk, sjukt varm/svettig och väääääldigt solig! NU klagar man ja, första dagen det är mulet sen typ midsommar!

Förra måndagen var jag ju på Slappe med Isa, Sofia, Moa, Camilla, samt att jag mötte diverse folk från Sand och Skansen där :) Väldigt rolig kväll, även om det inte hände något speciellt bra så hände det ändå en del!



Ikväll är det dax för Madison igen! Club Monday + Slappemåndag i ett! Moa ska låna mitt pass (håll tummarna!), och Camilla ska förstås också med. Elin ska sova här sen efteråt antagligen! Kanske blir det nakendopp med folk från jobbet inatt! Kanske inte!  Shit vad flummig jag känner mig. Mest bara trött. Låt mig sova!

Fr.o.m. imorgon så jobbar jag 12 fucking dagar (nästan i sträck, förutom nästa måndag då jag också är ledig). Jag jobbar alltså 12-21 med Moa. Kul ska det bli :D Imorgon blir det nog Rix FM-festivalens efterfest på Pepes! Jag ska hångla upp Måns Zelmerlöv..

...bara för ATT!

+ att jag har inga bilder på denna datorn. bara från förra året :S Här är MLI!
 






Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var en riktig heting du hade på bild där...hennes nummer måste jag ha...;)

Kul att höra att livet leker för dig, det är så det ska vara! Själv njuter jag för fullt av mitt sommarlov! :D

2009-07-07 @ 01:01:09
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du får fota mera helt enkelt :P

haha.

erkänn. du läser inte min blogg mer ^

2009-07-07 @ 19:39:58
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback