Översvämning o flintastek



Asså jag är så hyper och jag har så mycket att säga att jag inte vet var jag ska börja! Jo, med att gå på dass.

Och borstade tänderna o bytte om från mina svettiga arbetskläder!

Jag tänker ta allt punktvis, lättare att läsa och förstå (???).

¤ Jag har jobbat 10 timmar idag, varav 5 min var lunch. 12-22. Sista timmen övertid. Blä.

¤ Moa och jag fick jobba över p.g.a att det blev översvämning på hotellet o ca 100 liter bajsvatten fyllde hela toakorridoren. Fick sitta o suga upp med vattendammsugare och handdukar i över en o en halv timme.

¤ Jag har druckit 4 red bull under dagen o betedde mig sista timmen som tipsy. Stod fan o vinglade.

¤ Emelie, Sanne OCH Sofie kom in i Halmstad på samma program som jag!!!!!!!!!!! FUCKING INSANE SJUKT UNDERBART JÄVLA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¤ Jag ångrar att jag inte gick på Madison igår men Moa o jag var på Sand istället o snackade med folk o det var kul med :)

¤ Jag har nyss tryckt i mig en halv flintastek, o så insåg jag efteråt att den var rätt så torr.

¤ Mitt nya favorituttryck: "-Det märks ju vem som är äldst..."

¤
Jag tänker inte skriva utförligare om allt nu. Vill ni ha en utförligare version av något så säg till.



GNATT

snart i alla fall...




Moa hade en extremt seriös uppkörning med mig i golfstädbilen


Eftersom vi hade säckar med 5 l fil, 3 l juice och 2 liter mjölk o bara ville hem, så godkände jag henne.
Ett misstag.




Översvämning! De 3 cm med vatten var inne till vänster. Kul när det händer saker vetni



Godnatt för helvete =)


Kommentarer
Postat av: MOA

synd att det aldrig stämmer när du säger "det märks vem som år äldst" för det märks ju aldrig att det är du ;)

2009-07-12 @ 00:00:04
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback