Rapapapapapapa



Så låter det i korridorerna på Hotel Skansen i Båstad när chefen gått hem. Moa i farten. Jag ibland med. Det kusliga är att ibland har vi börjat nynna på den exakt samtidigt! Och ibland när vi moppar golv så sjunger vi moppmoppmoppmoppmopp. Fast det är jobbigare!

Det är faktiskt himla nice att jobba 12-21! Man kan sova ut alla dagar, och folk börjar inte komma ut på kvällarna förrän efter 21. Imorgon ska jag, Moa och kanske Isa som nog skulle på besök, dra ut till tältet vid Restaurang Sand, dricka lite öl o kolla på snyggt folk!

Moa gjorde en tabbe idag. Jag gömde mig i det helsläckta förrådet. Så kommer hon in o ska ta sina saker, men tänder inte lampan trots att dörren stängs efter henne, så det blir kolsvart igen. Så börjar jag skratta. Så hon bara "VA! Är du här inne :D" och går typ med en stort leende mot mig. Bara det att man hör en duns och när jag tänder lampan så ligger hon på golvet. Så gick hon med tänderna rakt in i hyllan jag satt under xD

Hahaha sen putsade vi snurrdörren till entrén. Sen började dert snurra men vi fortsatte springa runt i varsitt utrymme och putsa. Haha! Underbart!

+ en annan sjuk sak! Jag skulle städa en toalett vid restaurangen. ås stod det en kille i typ 20årsåldern o tittade på mig och jag log lite o han sa nåt. Sen gick jag in på toan o tömde papperskorgen. Då går han IN på toan där jag är, stänger dörren OCH LÅSER DEN!. Jag bara tittar på honom o säger "Eh.. JAHA?" typ.. O han bara kollade lite, o sen "nä, jag skojade bara.. haha.. Men fan vad snygg du är =)" o sen gick han. Skum kille. Rätt kul ändå, synd att han inte var äldre :P 

Bilder från senaste tiden: 


Skansenbadet i Båstad 


Med Picasso längs strandpromenaden 


En av många vackra solnedgångar


Rix FM-festival bakom Pepes, 7 juli 


 Moa & jag rensar upp på jobbet efter konferens (kladdkaka och juice)

 
På Sand med Moa





PUSS



Kommentarer
Postat av: MOA

MOPPMOPPMOPPMOPPMOOOP!



fin bild längst ner på mig allstå -.- fy fan -.-

2009-07-11 @ 11:16:28
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback