Tennisintresse som växer!





Gem! Set! Vinci vs Söderling! Hur kan man INTE bli intresserad? Moa och jag sitter på gymmet med varsin trasa i handen och öppna munnar. Och stirrar på TV-skärmen. GO GO GO! NEEEEEEEEEJ! Fan!

Sååeee.. ja.. det var tennis det. Idag frågade Markus Schenkenberg oss om vägen till gymmet. Moa fattade förstås inte vem det var förrän efteråt.  Igår beställde Hanna Graaf en drink bredvid oss. Det e lite kändissvärmande och det e svinkul! Vissa är ju mindre kända, (desto mer kända för mig!?), typ min snyggings BROR som stod och hånglade med ett bottennapp intill mig och Sofia på Sand igår. Där stod vi och petade på hans arm "aaaah! vi tog på petter!"-liksom och sen märkte han uppenbarligen inget så vi stod och petade och kände på hans arm ett tag.

Det var trevligt att ha en annan kompis än Moa på besök. Det har blivit väldigt mycket Moa på senaste tiden, eftersom vi båda går upp på morgonen, träffas och cyklar till jobbet tillsammans. Jobbar tillsammans i 9 timmar, drar ut och dricker cider och raggar på spanjorer och 60+are, och sen sover. Vaknar, jobb, sova.  Inget negativt med det, fan vad jag kommer sakna dessa dagarna.. Har jobbat 13 dagar i sträck nu! Förutom att jag var ledig i måndags. Så först 5 dagar i sträck, ledig en dag, sen 7 dagar i sträck. Sista dagen imorgon med 12-21-tiderna, måndag är vanlig dag 10-16. Sen ska jag gymma :)

Ja, som sagt, Sofia kom hit igår. Hon kom vid 22:20, vi drack en Perlino, vi drog ner till Sand där Moa var med en stund.  Vi drack varsin cider, och varsin red rose (50/50 red bull o rosévin), vi drack en öl och ytterligare en red rose. Vi hittar en nästintill full rödvinsflaska inne på ett bord. Vi dricker denna. Vi blir serverade shot och vi vet fortfarande inte vem det var som bjöd. Detta slutar med att vi står vid baren och asgarvar åt att vi hittar 15 kr på golvet. Kl 4:30 var vi hemma och då snurrade det rejält. Innan dess han vi snacka med en hel del killar som vi fick kontakt med genom klassikern "du, känner du blablabla? Du är sjuuukt lik honom!"

Idag mådde jag först bättre än förtjänat. Efter middagen mådde jag sämre än förtjänat. Fy fan. Svettningar, illamående, yrsel. Men det gick över tack vare min Moamulltoa =)

Nej, sängen snart! Sista långa jobbedagen imorgon, och nästa helg är det HBG-festival! TJOHO!



LOVIO!



Kommentarer
Postat av: MOA

jag vill se tvätt videon :O mulltoa på dig själv btw -.-

2009-07-18 @ 23:51:19
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

men du, dom säger väll endå Game och sen Set?

fast vad vet jag. jag är inte ett dugg insatt eller intresserad av tennis :P

haha jo edwards blickar är inte helt fel. muums muums muums :P

2009-07-19 @ 00:21:16
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback