Väry najs fugelbâjs!



Hej söta vänner!

Ja, en fågel sket på mig idag. Jag låg o stekte ryggen. Så plötsligt skvätter det på min rygg. Mamma dricker kaffe en bit ifrån och får skiten. Men kaffe är inte vit och svart! Det kom på min RÖV, och min iPOD!  Jag fick lust att leka Fågel Roger och skjuta finken men visste inte riktigt vart den tog vägen. Om det nu ens var en fågel?  Så jag lade ner huvudet i myrboet igen o solade vidare. Me fräscho #1!

På morgonen idag var jag o tränade lite på gymmet. Körde vanlig maskin i 17.5 min, sen dog jag, mina ben skakade som asplöv o jag sket i den sista 2,5 minuten. Men det e härligt å köra slut på sig så! Sen att man är typ blåsvart i huvudet i 2 timmar efteråt hör ju inte till saken!

Igår skulle det blivit Slappemåndag på Madison men Camilla jobbade och Angelica hade inga pengar. Sen kände jag mig inte så piggy efter söndagen heller, då jag o Charlotta var på Brassevecksavslutning på Pepes/LOFT! Sjukt roligt hade vi iaf! Kronprinsen var där igen, denna ggn stod han dock mitt i vimlet o tog på alla tjejer som gick förbi. SUGEN?

Charlotta hånglade på för fullt och jag sprang runt med en filur som hette Tobbe och som hamnade på bild



TOBBE. SUGEN? 0706428390

Haha nej men han var skitrolig. Han lärde mig hur man ställer en tändsticka upp. Han bjöd på öl. Han sjöng Can't take my eyes off of you väldigt inlevelsefullt när den spelades. Han drog i min arm åt ett håll, och Pa åt andra hållet (hahaha sjuk situation, tro mig). Nej, men lite för gammal va. Oskar jobbade i baren där nere på Pepes. Han tog i mitt kontokort och de två kvittona jag fick ska jag rama in ;)

När vi skulle hem till mig och Pa och jag letade efter Charlotta och Pa sa att han jobbade så mycket för att han ska ha råd med att köpa en slott till mig o honom.. (hmm) så får jag ett sms från Tobbe.

"Hej snygging. Din blonda vän sitter vid parkeringen och äter. Inte på mat. Kram på dig"

= Charlotta satt o råååhånglade med Nya Zeeländaren. Haha men det visste jag redan. Det gick inte missa när man kom ut från Pepes, det var det första alla såg ;)

Vem hänger med ut på LOFT/Pepes Suntripfest på fredag?
Eller LOFT/Pepes sammanslagna stora kväll på lördag?
Eller vanliga 1st Monkey In Space på LOFT på söndag?
Eller Slappe på måndag?

Just call. Just dance!

Nu ska jag jobba några dar. Onsdag 13-20, fre-lör 10-16.
Nästa lördag är det vår årliga KRÄFTSKIVA!! Satan, det är årets höjdpunkt! Bästa släkten!






Ha det göttare!




Kommentarer
Postat av: emzz

bra uppdatering lojzi!

2009-07-28 @ 23:22:42
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: MOA

tkr du ska satsa på pa ;)

2009-07-29 @ 15:34:50
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback