I need a hero!




Enligt Eniro har jag cyklat... Ja, nu funkar inte eniro, men säkert 1,5 mil. Typ på hårdaste växeln!  Mina lår kommer värka som lårkakor imorgon. Och fortfarande har jag inte hittat den sabla trippeltången. I need a hero!  Nu har jag nyss även kört en timmes badminton med Sofia. Det blir av fler gånger. Väldigt kul =) Vi körde en vänsterhänt match, och jag hann få mitt hjärta krossat runt 15 ggr innan jag insåg att hon hade racketet i höger hand, den jäävelen...





Detta var vad jag köpte på H&M idag. Inget märkvärdigt. JÄVLAR att pengarna tog slut på Åhléns. Blir såå suur, ville ha den tröjan.. Får gå dit imorgon. Tänkte ju iaf kila ner och kika på utspringet nerför Kärnans trappor, glädjetårarna smittar ju faktiskt lite. Eller så är det regnet.

Dagens tips; Cykla inte långt i ösregn när du tagit ansiktsvatten i ansiktet samma morgon. Det rinner in i ögonen och du blir blind!


Är det studentskivor som gäller för folk imorgon? Jag känner inte alls många som tar studenten. Ska vara chaffis åt familjen så ska bara ut till min syssling i Klippan, sen åker vi till Båstad på kvällen då jag jobbar där på lördag morgon.

Ha det så trevligt och passa på och ÄT OCH DRICK gratis på alla studentskivor imorgon!!






=)




Kommentarer
Postat av: MOA

sv: Lotta? :O

'



nästa år ska du komma på min student basta? -.-

2009-06-12 @ 17:04:34
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: klart det är ditt fel :O

2009-06-13 @ 21:46:20
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback