mwhihihi ._____.



HEY OH HOY

Det blev picknick med Sosso på tisdagkvällen, dock inte så långvarig eftersom stackarn skakade som ett asplöv trots att hon hade 3 filtar. Jag var dock aktiv med bollen och svettig som en gris. Muchos betros!

  
 


Sofia åkte hem igår efter att vi varit på stranden, jag badat, hon bränt sig. Precis som det ska vara. Mamma åkte direkt till jobbet imorse. Så nu sitter jag ensam i Båstad. Känns inte lönt att sola, tror inte min hud kan bli brunare för tillfället.

Pink Club på Pepes blev det ingen igår heller, då ingen e över 20 i min umgängeskrets i den här lilla skitstaden :P Förutom Elaine men hon e alltid trött.

Nu har jag en jobbehelg framför mig, sen kommer Sofia och Isa på måndag :D Älskar dessa nya vanorna!

Nu ska jag klippa gräset, vattna trädgården och rensa rabatter.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback