Shopping!



Nej, det är inte jag som tagit den jättefina somriga bilder i inlägget under. Var nån reklambild jag fick i ett mail och tyckte bara den var så fin =)

Här har man alltså levt i 3 dagar i tron att man har över 5000 spänn på kontot (skatteåterbäringen). Därför kan man säga att det verkligen började blinka rött framför mina ögon när hon i kassan sa att det var för lite pengar på kontot. JÄÄVLAR, jag som preciiisss hittat min typ drömtröja inför sommaren, på Åhléns. Jevvleeeer! Men hann få köpt lite smink, ett armband, en tröja, och ett linne på H&M. Var det värt att cykla en halvtimme fram och tillbaka i ösregn för!? Ja.. typ =)

Men vad jag egentligen letade efter var en sån här nedanför. Trippeltång! För Alexos hår var såååå fint på Costa :D  ME LIKE A LOT!

 




Blev det då en trippeltång? NAJ. Slut på Claes Ohlsson på Väla. Fanns inte på CO i stan. Säljs inte på Åhléns. Säljs inte på Expert. Vet NÅN var man kan få tag i en jävel?! Det finns ju maaaassa OBH Nordica-återsäljare, City Gross m.m, men jag kan ju inte åka runt till alla? + att det är liiiite bråttom?

Nåväl. Nu cyklar jag upp till City Gross och kollar. Visst, regnar fortfarande, men so what, lär inte träffa på Mr O där ändå! Mr N iofs, möjligtvis. Finns en risk.. Men vi får hoppas på INTE!?

Kl 17-18 ska jag spela badminton med SOSSO :D






=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback