Slapp Slappe!



Tjena morrn! Lägger mig sig kl 4, så går man upp 8. Eller? Yes!

Sofia och jag käkade tacos igår, sen blev det iskall Martini i solen, sen blev det Stroh och cola (rom&cola, vääldigt gott, ja!), sen blev det en flaska Black Tower (jag förstår dig Sandra!), sen blev det Kahlua och mjölk, sen blev det snaps, sen Minttu, plötsligt var vi på Madison! Tyvärr inte lika mycket folk som sist, inga roliga heller, vilket var synd eftersom jag och Sosso hade gjort upp värsta dialogen jag skulle ha med en viss person. Så, nu får Sofia komma nästa måndag igen för detta vill hon inte missa!

 


Det blev en bruschetta di pollo på hemvägen, innan vi gick hem, snackade skit och trevligheter, samt lyssnade på skitmusik, plötsligt var kl 4 och då var det läggdax!



Strax blir det nog playan (om Sofia vaknar nån gång), ikväll picknick på stranden med potatis/kyckling/pest-sallad, och, hör och häpna, vin! Och massa filtar och en kamera och en solnedgång.

Det blir fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback