Steklek



Woho!

Trots att midsommar inte blev som vi tänkt oss så hade vi skitroligt! Sosso o jag var igång med 7 kg potatis och kransar mellan 9:30 -> 14:30, då vi insåg att det var en timme tills vi skulle vara hos Isa... Mina öron var konstiga som de är ibland, hörde typ ingenting och tänkte först skita i det, men det brukar ju bli bättre framåt kvällen så det var värt ett försök!  Det blev bättre en stund senare men sen dåligt igen. Nåja, jag är glad att jag åkte dit ändå=)

 


Vi käkade, drack, badade jacuzzi o mest sprang runt. Jag fick hålla koll på Sofia som var full som en jag vet inte vad. Men hon är så jävla söt när hon är aspackad :) Haha gos! Ja, och sen skulle vi åka hem framåt 12, alla 25 skulle ta bussen, de flesta skulle till stan o andra efterfester, men jag o Sofia delight, Jonna, My och Fredrik skulle hem. Första bussen körde bara förbi alla 25, så typ alla tog taxi utom vi 5 som skulle hem. Vi väntade till bussen nästa timme, som var en halvtimme sen.. Menmen, hem kom vi och det var hääärligt att lägga sig utan att det snurrade!

Mådde prima när jag vaknade, skickade hem Sofia med tåg och åkte med Danne tåg till Båstad. Där blev det en sväng i stan med mamma innan vi grillade med farmor. Mums..

Söndagen var det jobb 10-17, faktiskt kul, hade lagom mycket att göra!

Nu har jag legat o stekt sen 8:30 imorse, och snart kommer Sooosssooooo :D Hon kommer alltid när jag ska va här ensam. Hon tycker nog synd om mig. Jag tycker synd om mig som inte får ligga och sola 10 timmar om dan för att jag måste umgås med Sofia istället. :P

Slappe ikväll, vem vet vem vet? Annars blir det nog picknick på stranden med en flaska vin. Eller lite martini, någon?




Årets bästa bild.
Sofias blivande, Lucas, hittade för en kort stund en annan. 
Gunilla gillar numera Håkan Hellström.
Hon fick även på sig Lucas kavaj senare.






Kommentarer
Postat av: emzz

tråkigt att vi inte träffades på midsommar :'(

2009-07-08 @ 23:38:43
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback