TWILIGHT




Jaha, jaha, vad säga!


Jag har hört massor med folk snacka om den här filmen.. Typ alla, om jag ska vara ärlig, och alla är ju som besatta typ!

Jag såg den precis med Danne och Sofia. Jag förberedda mig på en extremsnygging eftersom alla snackar om den jävla Edward Cullen, men det kom aldrig någon..
Däremot hade han något annat.. Jag vet inte vad, och det är lite obehagligt. Just den här hemlighetsfulla spännande grejen. Man dras till den på något sätt! Så jag erkänner att jag föll lite..
Jag ska verkligen inte ge mig ut på krogen och ragga idag i alla fall, känns inte som om någon skulle leva upp till det Edward Cullen visade... Jo , kanske om de kommer fram och säger "Det finns saker du inte vet..." Fast då hade man ju blivit livrädd, om det nu inte var någon som man kände lite sen innan i alla fall.

Nåja! Hursomhelst en bra film, absolut! Var väl inte världens mest genomtänkta och äventyrliga handling men skådisarna var ju väldigt bra förstås. Så den får ju en 4a i alla fall!  Även om jag fortfarande väntar på deras heta nattliga ceremoni. =)


Twilight



Sett Twilight? Vad tyckte du?


=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

den heta natten kmr det kan jag lova dig, han kmr ha sönder sängen och allt :O TWILIGHT <3<3<3

2009-06-08 @ 20:44:44
Postat av: MOA

hehe förra var från mig (A)

2009-06-08 @ 20:44:58
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tyckte filmen var bra, men som vanligt var boken mycket bättre!...;)

2009-06-08 @ 21:10:24
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Snövit

Läs boken, den är mycket bättre!

2009-06-09 @ 14:19:09
Postat av: Johanna

jag har sett twilight (vilket du redan vet :P)

Vi (jag syrran och bebis) kör hem pà fredag, sà är hemma pà lördag :P

2009-06-09 @ 23:12:02
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: tess

jag skulle förmodligen skrika som en 14is om jag såg honom in real life, haha!

2009-06-12 @ 00:39:43
URL: http://sexigatess.blogg.se/
Postat av: pelen

gaaaaah. den är aaaaas het! <3<3

2009-06-18 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback