Världens vatten

Nu sitter jag och pratar med Robin. Är så otroligt nöjd med vad jag åstadkommit de senaste timmarna..  ja, och att jag pratar med Robin förstås! :P Menmen... Jag kom inte igång med plugget på riktigt förrän typ kl 18. Det e riktigt illa!

Men nu körde jag igenom alla anteckningar och gjorde två övningstentor, jag blev klar med sista frågan typ.. 23:57.

Jag har i ialla fall hursomhelst bestämt mig för att jag ska stanna i Halmstad tills nästa lördag och inte åka hem 21:30 med Swebus på fredagkväll. Jag ska festa på högskolaaaaaaaan!!! Å det ska bli så jävla kul!! Hundratals elever som haft tenta och pluggat oavbrutet i 3 veckor, och som bor i samma område i olika lägenheter.. Vi kommer gå från lägenhet till lägenhet.... Jag ska ragga Facebookvänner ;)
Nu har jag haft 2 vita helger, tänkte nästan ha två till förutom ett par drinkar på Teneriffa då, men asså.... är det fest på fredag... så ska jag S U P A. Inte mer än vanligt, jag drar väl nån vinflaska och hoppas att det inte bjuds på mer för det klarar jag inte av.. Men hoppas att Anna och Hanna och Johanna (Haha, tänk så hade man haft de tre namnen.. Anna Hanna Johanna Johannesson, angenämt!), ja, hursomhelst, jag hoppas att de vill följa med in till stan efteråt och dansa lide dåja.. Känns som om det var evigheter sedan..

Nu måste jag berätta en kisshistoria! Kolla här.. Jag har börjat leva ännu mer hälsosamt än innan! Förutom att jag inte äter chips, godis, ost och dricker läsk (förutom som späe/blannevann/groggvirke), så gör jag ca 500 situps om dagen.. 100 varje gång. Och mellan 94 och 100 så gör jag riktigt såna krystade så att man nästan sätter sig upp.. Det e så jävla skönt efteråt!
Men ja.. back to pink. Jag har nog druckit ca 5 liter vatten idag. När jag blir hungrig så dricker jag vatten istället. Och eftersom jag alltid är hungrig...

Så nu har jag slut på toapapper sedan 48 timmar tillbaka ca. På den ena toan har jag näsdukar och på den andra har jag en hushållsrulle. Så man kan kort sagt säga att jag spenderar största delen av min tid på toan, så jag borde sätta upp tentaanteckningar i ansiktshöjd där inne. Tar jag till nästa tenta.

Nä, jag skiter i att berätta kisshistorien. Jag orkar inte. Jag sitter och lyssnar på "Right here waiting for you" med Richard Marx...

Andra låtar på spellistan är Dance with somebody (Mando Diao), Can't stop loving you (Phil Collins), La Voix (Malena Ernman), What's up (4 Non Blondes), Flying without wings (Westlife) och Det snurrar i min skalle (Familjen).. Det är jäävligt förvirrande när man sitter och lyssnar på en sorglig kärlekslåt osså bara kommer värsta BOMBOM, från ett humör till ett annat, men är man känslosam/känslig o det kommer en rolig pigg låt så blir man inte glad, man blir aggressiv! Så nu måste jag ställa mig på händer och göra 10 armhävningar en dm upp o ner som jag gör typ 4ggr om dagen för att jag ska lugna mig.

Jag borde nog sova.

Kärlek!

Förresten så har jag slutat spola på toan (vid det lilla) eftersom jag tar slut på världens vatten! Får jag besök blir det dock ändring, I swear?

More love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback