Bild

Okey! Jag har inte börjat plugga än förstås.

Tänkte bara uppdatera lite:

Ödet för ägget som skulle kokas i en mugg i morse (läs mer i inlägget nedan):


Och slutligen, en bild på Tanten T! Jag vet inte om det här är lagligt. Men hon är ju så söt! Kryper runt i sina underjordiska tunnlar:


Jag vill avsluta med ett pluggtips: ha aldrig en slinky (Ace Ventura-slinky FFS!) på köksbordet när du ska plugga. Det blir inget gjort.

Nä, nu SKA jag faktiskt plugga!

Kommentera gärna lite så jag vet vem som läser :) SOSSO OCKSÅ!

Kommentarer
Postat av: Snövit

Slinky! Jag vill ha en sånn, fast jag kan tänka mej att man inte får så vörst mycket gjort med den i närheten.. ;)

2009-03-16 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback