Hjula dig genom livet

Hjula dig genom livet säger jag! Ja, onödigt med ett inlägg till. Skulle bara säga att jag börjat hjula inomhus igen. Det är rentutsagt LIVSfarligt. Förr om åren (typ 10 år sen, lite smalare och lite vigare) så hjulade jag vart jag än skulle typ. Jag hjulade in i köket och mamma blev vansinnig. Jag hjulade från vasken till kylskåpet.

Så igår så skulle jag testa på att hjula. Förutom att jag blev andfådd efter 2 röda (eller "2 blanka" som jag alltid råkar säga till Sofia), så var det hiskeligt kul! Slutade förstås med att jag först hjulade på kristallkronan i taket (man glömmer att man växer på längden också!), och sen slog jag i ena benet i köksbänken och höll på att välta ner hela micron. KÄNNS BRA. Så nu står jag bara händer mot toadörren varje gång jag går förbi, vilket är väldigt ofta då jag börjat dricka sjukligt mycket vatten. Dricker nog 4-5 liter om dagen. Istället för att småäta, vilket är lätt hänt när man tentapluggar. Funkar faktiskt, men krävs en jävla motivation!

Nä, nu ska jag läsa igenom mina 24 renskrivna A4 med en jevvla massa enzymer.

Godnatt allihop!
Ska förresten avslöja min bloggadress för MLI<3 nu. Hon blir den första besökaren och kanske kommenteraren! Jag hoppas att hon blir på lite bättre humör av att läsa.

Och du? Du är en av de 4. :)

Love, and nighty nighty!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooooh, vad jag känner mig speciell nu som var "din första" läsare...och person som kommenterade ^^



Jag blev helt klart på bättre humör av att läsa dina underbara inlägg! <3

2009-03-14 @ 01:23:18
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Snövit

Det är sjuktkul att hjula, men det är nog bästa att hålla sig utomhus :P

2009-03-16 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback