"I ett förhållande med..."

Förresten jag glömde säga att Sofia och jag (mest jag faktiskt!) har kommit på en sjukt rolig idé.

Eftersom det enda vi pratar om är vårt singelliv nu för tiden, vad vi gör för fel, att vi är för kräsna, att alla är fula, att vi har fel metod, att vi är för fulla, att man inte kan träffa någon ute. m.m., så har jag sagt att den första av oss som hamnar som "I ett förhållande" på Facebook (ja, det måste stå på Facebook, mycket viktigt!) ska bjuda den andre på sushi! Haha, så säger Sosso "Oj, då får jag börja lägga undan pengar...". Jaha! Till och med hon tror att hon kommer vara först! Menmen. Jaja. Plötsligt händer det! Och det blir sjukt kul vem av oss det än är!

Känns som om jag kunnat "sluta leta" ett tag nu. Isas Marcus sa att det är då det händer. Ett tag var det väldigt intensivt prövande, men jag har alltid någon jag vill ha mer, och jag vill inte ge mig in i ett förhållande när det finns någon jag hellre skulle vara med, och går och önskar att han egentligen vore någon annan. Det är väl bra? Eller? "Lev livet för fan!" hade Moa sagt. Jo, jag lär sitta som gammal skrynklig tant och undra varför jag inte levde livet. Men sen kommer jag tänka, "jaja, jag förstår ju inte nu hur jag kände då. Man får ju göra det som känns rätt för stunden."

Så rätt jag kommer ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback