Stryka över

Kom inte i säng förrän runt 1:30 igår.. Jag som skulle lägga mig i tid för att vara uppe med tuppen och råplugga! Men nej?
Jag vaknade i alla fall 10:55. Kunde varit 12:30, då hade det varit riktigt illa. Men nu har jag käkat en av mina två dagliga skålar med havregrynsgröt (jag äter för att det är gott!), samt en macka med leverpastej och tomat (antioxidanter, here I come!), samt checkat min BDB och Facebook, som är högsta prio var dag.

Skönt att det är kasst väder idag. Annars hade man inte velat sitta inne och plugga hela dagen, men nu känns det rätt bra! Tänkte ringa hit Anna, Hanna, Angela och Erika sen så att vi kan plugga lite ihop, fråga varandra saker o.s.v.. Men först måste jag reda ut en del saker. Ensam.

Ska bli så himla kul att designa bloggen efter semestern! Om Erika låter mig ha tid till det vill säga. Hon ska nämligen få mig att plugga satan. Och hon vill gå ner i vikt så jag ska förbjuda choklad, godis, vitt bröd, chips och annat snacks i mitt hus. Då får hon fan äta det på gatan! Tydligen ska hon varje kväll förhöra mig på det vi gick igenom i skolan.. Känns inte så bad faktiskt! Det är ju bättre det än att man sitter och snokar på Facebook på samma personer, om och om och om igen. En vacker dag står det "Nu kan du se vilka som besökt din sida senaste månaden;
Louise: 3756 ggr
Johan: 15 ggr
Anna: 11 ggr"

Jag skulle inte bli det minsta förvånad.

Nu ska jag sätta mig med överstrykningspennan en stund.

Ibland undrar man fan om det inte vore bättre och mer sparsamt att stryka över det man INTE ska kunna.

BRB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback