Tuffe juee

Men haj! Jag har inte börjat plugga... Jag sitter och filosoferar istället. Och ni som inte har Telenor och alltså inte fått mitt massutskick  (Moa, Johanna, Sofia och Emelie) kan ju bara keep on reading, för detta är tuffe :O

Johanna x 2, Cecilia, Jonna, Pernilla, Erika, Hanna, Sofia, Tina, Angela, Monica, Angelica, Lisa, Linda, Tilda, Linnea o.s.v

VAD har dessa människor gemensamt?

1. De är tjejer
2. De går i min klass
3. Alla deras fucking namn slutar på A !!

Är det bara jag som tycker det är årets upptäckt?! Det e ju aaaaaaaaasballt fan! SICK!

Fast nu började jag tänka vidare.. Det e ju jevvla vanligt att tjejnamn slutar på A märker jag.. Sofia, Johanna, Moa, Elvira, Linnea, Kajsa, Lisa, Emma, Anita, Jessica, Sandra....

Men det e lika coolt ändåååååååååå(n)! So that so! Nä nu ska jag faktiskt plugga. Seriöst. Iaf dra ut anteckningarna från blocket.

Ge mig middagsinspiration, pleaaaaaase!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback