Why should I?

I walked away,
and you don't know
that I was crying...

B' cause I can't stop loving you
No I can't stop loving you
No I won't stop loving you
Why should I?

Can't stop loving you - Phil Collins
Helt otroligt fin låt!



Saknats lite uppdatering idag. Gubben var på besök hos tanten idag igen. Dagtid. Sofia kom på att det kanske är hennes bror.... Fan vad tråkigt isåfall!

Jag har inte åstadkommit mycket mer vettigt idag. Är på fråga 16 av 36, och ja, igår fick jag inte lägga mig innan jag gjort alla. Men jag lade mig efter 5. Det känns inte så bra, nej.

Men däremot känns det bra att jag tog tag i att dra ut och jogga! Märker att det räcker inte att dra ner på maten, eller jo kanske väldigt sakta, men det har inte jag tid med!

Så jag kom in för 20 min sedan efter min s.k. joggingrunda.

Dåligt: Att jag tänkte springa två varv runt husen utan stopp. Sprang ett och sen låg jag död på golvet i hallen.
Bra: Ett varv är på 1,2 km och inte 500 meter som jag trodde! Så innan sommaren är här ska jag orka med 2 varv :)

Men det är ju olika från dag till dag. Idag var det ingen bra dag. Jag kör alltid att jag inte får andas med munne, bara näsan, och det jobbiga var nu att det kom typ inte in luft i näsan, vet inte om snoret klumpade sig men även om jag snöt mig så blev det typ vacuum i näsan när jag försökte andas. Sjukt obehagligt ju!


För övrigt har jag legat ute och solat idag på dagen, och fick fan lite färg idag också! Solen tar fan bra (i ansiktet, eftersom jag har mössa och vinterjacka). Sen ringde Anne mitt på dan och vi fick för oss att vi inte träffats sedan den 9 januari, men vi träffádes på min födelsedag.. Men det är ändå för länge! Riktigt välbehövt telefonsamtal för min del :) Partyparty snart! <3

Nu ska jag fortsätta plugga. Klockan är ju faktiskt inte så mycket! Så det hinner nog bli en del frågor till :)


Vad har ni gjort för kul idag, vänner?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sminket jag har på bilden som är på bdb är en vanlig smink typ (dags makeup helt enkelt :P)

Sen gjorde hon en fantasi makeup och den var itne lika bra :P Så in på msn så kan du få bild ^^

2009-03-18 @ 20:49:17
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: emzz

Jaså du har en blogg också :o

måste sätta mig ner och läsa igenom ALLT :D

2009-03-18 @ 23:03:05
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: anzz

hahah ghööt ;) partyparty med min babe <3

2009-03-19 @ 09:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback