3,6 km och kesoröra



Gokväll vänner!

Har precis avslutat ett samtal med min älskade mussla och gamla soff-patient, efter att ha avslutat en god bakad potatis med kesoröra på gräslök, gräddfil och kryddor.. Bara massa nyttigheter!

Varför detta nyttiga? Jo, för ni vet att jag springer runt kvarteret två ggr vanligtvis. = 2,4 km. Sen dör jag oftast, så igår sa jag till mig själv att springa åtminstone ett, bättre än inget liksom? Jag sprang fan 3! = 3,6 km! Nästan en fucking halvmil!! Woohoooo

Iaf, nu blir det åter till pluggpapprena. Roligt att de andra i klassen suttit 10 timmar per dag och renskrivit hela boken medan jag inte ens börjat. Jag tänker bara köra instuderingsfrågorna, för jag litar inte på den här läraren.. Han är nog för laf för att göra nya frågor. Det e ju iaf jag som förlorar på det annars!

Massa dööögooo sol idag ju :) Underbart! Samt C-S-N shAAAAAAAAAA LALALALALA! Pengar på kontot, klapp-klapp klapp-klapp-klapp!



Auf wiedersehen! (???????)



Flisa o jag på Annes fest förra helgen :)




Kommentarer
Postat av: MOA

sööööt bild! Pengar <3

2009-05-26 @ 14:42:26
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

psst! Glömde en liten sak: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAGGGGGGGGGGGG shalalalal!

2009-05-26 @ 14:42:51
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback